زنجان _ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جهادگران یادآور خاطرات شیرین و پیروزی های رزمندگان اسلام هستند،گفت:ایمان،اعتقاد،بصیرت و ولایتمداری گروه های جهادی عامل موفقیت این عزیزان است.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۷۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

جهادگران یادآور خاطرات شیرین و پیروزی های رزمندگان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در یادواره شهدای جهاد و خدمت که با حضور سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه با حضور خانواده معظم شهدای جهاد و خدمت برگزار شد، اظهار داشت:مردم ولایت مدار زنجان مردمانی عاشورایی و حسینی و حافظ انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی با بیان اینکه رژیم بعث عراق با حمایت‌های همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها به کشور ایران اسلامی حمله کردند و ۸ سال جنگ تحمیلی آغاز شد، افزود: رزمندگان اسلام به ندای امام خود لبیک گفتند و بدون هیچ چشم داشتی به جبهه اعزام شدند و مردم با بصیرت و عاشورایی به صحنه‌های دفاع آمدند و صحنه‌های زیبای عاشورایی را به نمایش گذاشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدا جانانه برای حفاظت از میهن اسلامی جانانه جنگیدند، عنوان کرد:شهدایی همچون شهید قامت بیات، شهید احدی و شهید محمد ناصر اشتری «شهید شاخص سال استان» همانند مالک اشتر جنگیدند.

سردار کرمی با بیان اینکه شرایط دو سال کرونا همانند دوران دفاع مقدس بود و شهدای سلامت با وجود تمام سختی‌ها مجاهدانه مقابله کردند، گفت:در شرایط سخت کرونا جهادگران سلامت همراه کادر درمان برای مقابله با این بیماری به میدان آمدند.

وی تصریح کرد:در دوران کرونا ۸۵هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی خدمت رسانی می‌کردند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت:امروز جهادگران مانند رزمندگان اسلام و مناطق محروم صحنه‌هایی از جبهه‌های مقاومت است و خدمت رسانی جهادگران یادآور خاطرات شیرین و پیروزی‌های رزمندگان اسلام است.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز میدان جهاد فراهم است و گروه‌های جهادی میدان داری می‌کنند، خاطر نشان کرد:ایمان، اعتقاد، بصیرت و ولایتمداری گروه‌های جهادی عامل موفقیت این عزیزان است.

ارسال نظرات