پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)در پی حادثه تروریستی شاهچراغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۰۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛پیام حجت الاسلام مرهونی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)در پی این حادثه تروریستی به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران همواره و در بیش از چهار دهه گذشته، قربانی جنایات تروریست هایی بوده است که با همکاری پشتیبانان منطقه ای و فرامنطقه ای خود انواع تخریب، جنایت و کشتار را علیه مردم به کار بستند؛ تروریسم داخلی و تجزیه طلب، تروریسم دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، تروریسم تکفیری، تروریسم اقتصادی و اقدامات خصمانه و ددمنشانه اینچنینی و... همه و همه، بخشی از حملات سنگین دشمنان علیه ملت بوده است. این حجم از اقدامات تروریستی متنوع، مستمر و مورد پشتیبانی خارجی علیه یک کشور بدون تردید در دنیای معاصر بی سابقه است. همین موضوع، ایران را با بیش از ۱۷۰۰۰ شهید ترور به یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان تبدیل کرده است.

فاجعه دیشب حرم حضرت شاهچراغ و حمله مسلحانه ناجوانمردانه به دهها انسان بی گناه که در میان آنان تعدادی از زنان و کودکان هم بودند نشان داد که تروریسم تکفیری بر خلاف ادعای خود، هیچ سنخیتی با دین و بشریت ندارد و جهل مدعیان مسلمانی و پشتیبانی حامیان آنها، هنوز انسان های بیگناه را در دنیا به خاک و خون می کشاند.

اینجانب این حادثه تروریستی شیراز را به عموم هموطنان به ویژه خانواده بازماندگان این فاجعه تسلیت عرض می نمایم و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسألت می کنم.

                              مهدی مرهونی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام (ع) شهرستان دشتی 

ارسال نظرات
آخرین اخبار