خبرهای داغ:

سپاه ناحیه سرخه حادثه غم انگیر شاهچراغ را محکوم کرد

به دنبال تکرار حادثه تروریستی در شاهچراغ، نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه این اقدام کوردلانه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۲۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال واقعه تاسف برانگیر شاهچراغ نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جهت محکومیت این اقدام، بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

تکرار حادثه تأسف ‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) (ع) بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه سرزمین مقدس ایران اسلامی که حرم اهل بیت (ع) است، را نشان داد.

اینکه دشمنان بزدلانه در حرم به زن، مرد و کودکان و افراد بی پناهی که سلاحی برای دفاع از خود ندارند، حمله می کند نشان دهنده یأس و نامیدی و قبول شکست دشمنان از فروپاشی و تفرقه بین ملت مسلمان و ولایت مدار ایران است.

حادثه تروریستی شیراز که موجب شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران بی‌گناه حرم شاهچراغ شد؛ قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.

نفس چنین وقایع نشان دهنده کینه دشمنان نسبت به عقاید ناب شیعه و آموزه ها و مکتب اهلبیت (ع) است و بي ترديد اين قبيل جنايات مذبوحانه و هتك حرمت ها يقيناً از سوي جمهوري اسلامي ايران بي پاسخ نخواهند ماند و بار ديگر عزت و اقتدار ايران را به رخ جهانيان كشيده خواهد شد.

بسیجیان ناحیه سرخه ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای (حفظه‌الله) و امت شهید پرور، عمل بزدلانه‌ی جبهه‌ی کفر را محکوم کرده و آمادگی کامل خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و ولایت تا آخرین قطره خون اعلام می‌ دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار