مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه خلیل آباد:

خبرنگاران، افسران جهاد تبیین اند/ اصحاب رسانه، رزمندگان خط مقدم جبهۀ امیدآفرین هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد گفت: خبرنگاران افسران جهاد تبیین هستند، اصحاب رسانه ایثارگرانه در این عرصه تلاش می‌کنند و با کم‌ترین توقع، بیشترین کارکرد و اثرگذاری را نسبت روشنگری افراد جامعه ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۲۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ حجت‌الاسلام حسینعلی کاردان در آیین تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج که به مناسبت هفته خبرنگار با حضور فرمانده ناحیه و جمعی از مسئولان در نمازخانه روحانی شهید الهی این ناحیه برگزار شد، اظهارکرد: خبرنگاران افسران جهاد تبیین هستند؛ کسانی که ایثارگرانه در این عرصه تلاش می‌کنند و با کم‌ترین توقع، بیشترین کارکرد را نسبت به جامعه دارند.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خلیل آباد ادامه داد: تبیین، امید آفرینی، الهام بخشی، ایجاد انگیزه از مواردی است که در عرصه رسانه به عنوان کلید واژه‌هایی برای فعالیت و تولید محتوا لازم است به آنها توجه شود.

کاردان با تاکید براینکه خبرنگار باید حقیقت گو باشد و در این راستا کوتاهی نکند، تصریح کرد: به عنوان مثال اگر افرادی که کار و ایثارگری شهدا و دفاع مقدس را گزارش نمی‌دادند، نبودند، مردم با آن آشنا نمی‌شدند.

وی افزود: در روزگارانی که بدخواهان ملت و انقلاب با تحریف و روایت‌گری مغرضانه وارد نبردی جدی و مستمر با حقیقت ملت ایران شدند، ایستادگی اصحاب رسانه بیش از بیش در برابر این امواج منفی مشخص بود و خبرنگاران رزمندگان خط مقدم این جبهه بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار