آزادگان الگوی مثال زدنی صبر و استقامت هستند

فرمانده سپاه صاحب الزمان عج شهرستان دیلم با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد افتخار آفرین ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی ، آزادگان را الگوی مثال زدنی صبر و استقامت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۷۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

آزادگان الگوی مثال زدنی صبر و استقامت هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ همزمان با 26 مرداد سالگرد ورود آزادگان عزیز به ایران اسلامی ، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم  بيانيه ای به شرح ذیل صادرکرد.

امام خمینی(ره): سلام مرا به اسرا برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.

26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی، یادآور اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.

26 مرداد سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی،برگ زرینی است که در قاموس خاطرات ارغوانی انقلاب اسلامی که برگرفته از تفکر  عاشورایی است ماندگار شد تا راه عزت و سرافرازی این کشور برای فتح قله های پیشرفت و اقتدار همواره روشن بماند.

آزادگان در دفاع مقدس با تأسی از قیام عاشورا حسینی با دشمنان جنگیدند و بعد از اسارت نیز در جهت حفظ آرمان های اسلام ناب،  نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

ایثار و از خودگذشتگی آزادگان در مدت حضورشان در اردوگاه های رژیم بعثی عراق، الگوی مثال زدنی از صبر و استقامت است ، آزادگان اسوه های پایمردی بر اصول انقلابی هستند و نسل جوان می تواند با بهره گیری از اندوخته های معنوی این عزیزان، فرهنگ ایثار و شهادت را تجربه ذهنی کند.

آزادگان به معنای واقعی کلمه، نمایندگان فرهنگی عقیدتی انقلاب اسلامی در اردوگاه های دشمن بعثی بودند و توانستند در آن برهه از زمان تأثیر بسزایی بر روی نیروهای دشمن بگذارند، ترویج ناگفته های ارزشمند دوران آزادگی از رسالت های خطیر آزادگان است که باید گنجینه پرارزش دوران هشت ساله دفاع مقدس به نسل جوان انتقال دهند.

تکریم و تجلیل از آزادگان، کمترین کاری است که می توانیم برای این عزیزان انجام دهیم، فرصت را غنیمت دانسته  این روز خجسته را به تمام دلاور مردان غرور آفرین سال های دفاع مقدس، رزمندگان، ایثارگران، خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه آزادگان غیرتمند تهنیت گفته، از خداوندسبحان برای همه مجاهدان غیور، صحت سلامتی و تندرستی در ظل توجهات خاصه منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه ومنویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرهنگ پاسدار محمد سلیمی
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ناحیه دیلم

ارسال نظرات
آخرین اخبار