رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایلام؛
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های ایلام گفت: طرح حامیم ۲ به منظور توانمند سازی دانشجویان در بخش های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در چند مرحله برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۵۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "محمدرضا حسینی نیا" رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: طرح حامیم ۲ به منظور توانمندسازی دانشجویان در بخش های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در چند مرحله برگزار می شود. 

 

وی افزود: در اردوی مرحله استانی، کلاس های آموزشی به میزان ۶۰ ساعت برگزار می شود.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام تصریح کرد: قرار است ۱۳۴ نفر از دانشجویان ایلامی در مرحله استانی طرح حامیم ۲ در اردوی استان همدان شرکت کنند. 

 

حجت الاسلام حسینی نیا با اشاره به اینکه مخاطب این طرح، تشکل های دانشجویی، گروه های جهادی و فعالان محیط دانشگاه هستند، افزود: در این طرح ۴ کمیته آموزش، فضای مجازی، رسانه و پشتیبانی فعال شده است. 

 

وی گفت: از اهداف دیگر طرح حامیم، مسئولیت‌ پذیری و نیز مسئولیت پیدا کردن دانشجویان برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است. 

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام یادآور شد: اهداف مهم این طرح توجه به مسئله جوان گرایی است، یعنی جوانانی که دنبال اثرگذاری اجتماعی هستند. 

 

وی تصریح کرد: آموزش‌های توانمند سازی و دیدار با شخصیت‌ های سیاسی، علمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌ های تعریف شده در طرح حامیم ۲ است.

 

وی گفت: این طرح به منظور استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ ها در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حلقه‌ های میانی یاد کرده‌اند.

 

حجت الاسلام حسینی نیا با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: در این بیانیه به لزوم توجه جوانان برای تشکیل ایران قوی اشاره شده، بر همین اساس در طرح حامیم به دنبال شکوفایی استعداد های جوانان در عرصه های مختلف برای اثر گذاری در کشور هستیم. 

 هزار نفر در دانشگاه های استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار