فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فضای مجازی؛ بلای جان جامعه امروز شده است به طوری که دروغ، افترا، تهمت و اخبار کذب به راحتی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۰۹
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست صمیمی با فرماندهان و ارکان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان زرندیه ایستادگی و مقاومت را اولین درس واقعه عاشورا دانست و گفت: جبهه جایی نیست که انسان پشت به دشمن کند بلکه باید بایستد و با دشمن مقابله کند.

وی توجه به نماز و قرائت قرآن را از جمله آموزه‌های کربلا دانست و افزود: امام حسین در اوج درگیری نماز را به جماعت اقامه کرد. وی افزود: تنها راه برون رفت از انحراف، مأنوس شدن با قرآن و خواندن این معجزه الهی و تفکر بر روی مفاهیم والای آن است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی فضای مجازی را بلای جان جامعه دانسته و تصریح کرد: متاسفانه با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی، دروغ، افترا، تهمت و اخبار کذب به راحتی منتشر می‌شود و تمامی این موارد انسان را مدیون دیگران می‌کند؛ باید درس رعایت حق الناس را مورد توجه قرار داده و منتشر کننده اخبار کذب نباشیم.

سردار کریمی با بیان برنامه‌های مختلف دشمن برای ضربه به نظام گفت: پیروزی خون بر شمشیر درس بزرگ عاشوراست و ما نباید مرعوب عملیات روانی دشمن شویم؛ با بصیرت خود در برابر جنگ شناختی همه جانبه دشمن حقایق و واقعیت‌ها را بشناسیم و نگذاریم دشمن باورها و نقاط قوت ما را با تبلیغات و جنگ رسانه‌ای به عنوان نقطه ضعف به خورد نسل جوان و جامعه ما بدهد.

وی با تاکید بر اینکه امروز بزرگترین عملیاتی روانی طول تاریخ علیه جمهوری اسلامی ایران راه افتاده است؛ افزود: در سال گذشته اغتشاش نداشتیم، بلکه یک جنگ تمام عیار مثل جنگ احزاب داشتیم و متاسفانه دشمن با رسوخ در اندیشه برخی، افرادی را همراه خود کرد.

فرمانده سپاه روح الله در ادامه با اشاره به وحدت ظاهری و تفرقه باطنی دشمنان گفت: این بار هم تمام نقشه‌های دشمنان به فضل الهی شکست خواهد خورد.

سردار کریمی یادآور شد: جهاد تبیین حضرت زینب(س) به گونه‌ای بود که آه از نهاد دشمن بلند شد و امروز هم وظیفه ما این است که زبان گویای انقلاب باشیم تا نگذاریم دشمن از میان نسلی که از گذشته آگاهی کامل ندارد، یارگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌خواهد با دامن زدن به ناامیدی در جامعه به نقشه‌های خود برسد و ما باید با بیان دستاوردهای انقلاب از جمله استقلال، امنیت، آزادی، پیشرفت‌های علمی و صنعتی و ... دشمن را عصبانی کرده و امید را به جامعه بازگردانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار