در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح شد؛

اعزام ۹۰ جهادگر قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد به عتبات/موکب های مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا بازسازی می شود + عکس و فیلم

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد از اعزام ۹۰ جهادگر این قرارگاه جهادی در تخصص های مختلف برای بازسازی و ساخت موکب های مسیر پیاده روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۷۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

اسماعیل صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، در حاشیه آیین بدرقه جهادگران قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی که با حضور مسئولان شهرستان در جوار گلزار شهدا با گلباران و عطرافشانی همراه بود، اظهارکرد: ۹۰ جهادگر از اعضای این قرارگاه در تخصص های مختلف برای بازسازی، ساخت و ایجاد موکب پیاده روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا برای هماهنگی بیشتر و بازدید از این عرصۀ جهادی، ۱۰ روز زودتر به سوی کربلای معلی اعزام شدند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد، گفت: جهادگران بسیجی این قرارگاه با تخصص و توانمندی‌های شغلی در تخصص های مختلف از جمله مهندس عمران، تاسیسات، معمار، بنا، گچکار، کاشیکار، جوشکار، برقکار، لوله کش و... هستند که با روحیه جهادی و به صورت افتخاری همه تلاش و همت خود را برای تسهیل در بازسازی، ساخت و ایجاد موکب پیاده روی اربعین حسینی بکار بسته اند.

صدیقی با بیان اینکه خیران و جهادگران عزیزکه از توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین بسیار مسرور هستند، اضافه کرد: این بار جهادگران این قرارگاه در ادامه اقدامات فرهنگی و خیرخواهانه، زیرساخت‌های لازم را در حوزه های مختلف اعم از بهسازی موکب ها، استحمام، سرویس های بهداشتی و... که از هر نظر مشکل دارند، بازسازی، مرمت و آماده می کنند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار