خبرهای داغ:
فرماندار دامغان:

١٢۶ طرح به مناسبت هفته دولت در دامغان افتتاح می شود

دامغان_ فرماندار دامغان گفت: به مناسبت هفته دولت ١٢٣ طرح عمرانی و سه طرح اقتصادی با اعتبار ٣٨٣ میلیارد تومان در شهرستان دامغان بهره‌برداری می شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۱۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر اظهار کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان پایه‌گذاران دولت مکتبی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران، یکی از خباثت های دشمنان به این مرز و بوم به شمار می رود که در سال‌های نخستین شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

بندرآبادی هفته دولت را فرصت ارزشمندی به جهت تبیین اهداف حاکمیتی جمهوری اسلامی و تشریح برنامه‌ها، دستاوردها و اقدامات دولت در طول یک سال گذاشته دانست و عنوان کرد: در هفته دولت ١٢٣ پروژه عمرانی به همت ١٧ دستگاه اجرایی شهرستان با اعتبار ٣۶٧ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در سال جاری شاهد افزایش ۵ برابری اعتبار اختصاصی در حوزه پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دامغان هستیم.

فرماندار دامغان خاطر نشان کرد: در این هفته سه طرح در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتبار ١۶ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان افتتاح می شود.

بندرآبادی تصریح کرد: به موازات افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی عملیات اجرایی ١۶ پروژه با مشارکت پنج دستگاه اجرایی در مجموع با ٢٠٨ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

فرماندار دامغان در ادامه گفت: این پروژه‌ها شامل ۶ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، پنج پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، یک پروژه دانشگاه دامغان، ٢ طرح شرکت آب و فاضلاب دامغان و ٢ طرح شرکت شهرک‌های صنعتی دامغان می باشد.

بندرآبادی بیان کرد: عملیات آبخیزداری بندهای سنگ و ملات و بند خاکی منابع طبیعی، روکش آسفالت چندین محور اصلی و معابر روستایی، ایجاد پست ۶٣ کیلووات شهرک صنعتی دامغان، عملیات پل سازی روستاهای رشم و سینگ، زمین فوتبال چمن مصنوعی مسکن مهر دامغان و روستای مهماندوست، سالن ورزشی شهر دیباج، آبرسانی به روستای کوه‌زر و تأمین آب آشامیدنی کلاته رودبار، ٢ خوابگاه متاهلی دانشگاه دامغان و مرکز جامع سلامت شهید حلاجی از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.ی

وی افزود: دهیاری‌های سطح شهرستان دامغان با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد تومان، تعداد ۶۰ پروژه را در راستای عمران و آبادانی روستاها افتتاح خواهند کرد.

فرماندار دامغان یادواره شهدای کارمند شهرستان، عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره)، برگزاری میز خدمت، سفر استاندار و افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را از مهترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار