خبرهای داغ:
آهکی:

۶۷ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان همدان فعال است

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۶۷ سامانه کنترل سرعت و بهره برداری از ۳۱ مورد دوربین ثبت تخلف جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۲۵
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ۶۷ سامانه کنترل سرعت در محورهای شریانی با امکان محاسبه و ثبت سرعت میانگین فعال بوده و همه تخلفات؛ شامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و... کاربران جاده‌ای و رانندگان را در طول شبانه‌روز ثبت می‌کنند.

وی افزود: تعداد این دوربین‌ها ۶۷ دستگاه بود که با راه‌اندازی و بهره‌برداری از ۳۱ مورد دیگر در مجموع به ۹۸ دوربین می‌رسد که به زودی فعال خواهند شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با دادستانی و پلیس راه استان برای توقیف خودرو رانندگانی که با حالت‌های مخاطره آمیز و...در محورهای استان تردد می‌کند انجام شده است، و در همین راستا بنرهای هشداردهنده و ترافیکی طراحی، تهیه و در پاسگاه‌های پلیس راه و راهدارخانه نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۲ نقطه حادثه‌خیز در محورهای همدان داشتیم که ۵۲ مورد باقی مانده و بقیه ایمن‌سازی شده است، خاطرنشان کرد: ۵۲ نقاط حادثه خیز شناسنامه‌دار و آشکارسازی شده است و ۲۷ مورد آن تا قبل از اربعین حسینی رفع خواهد شد.

آهکی در پایان با اشاره به سامانه پایش و کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی (سپهتن) گفت: سامانه‌های پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای که درون خودرو نصب شده است به‌ طور مداوم اطلاعاتی شامل؛ سرعت، مشخصات گواهينامه راننده، ساعت كاركرد و غيره را به مراكز پليس راهور ارسال می‌كند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار