مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶ عنوان برنامه توسط این سازمان به مناسبت هفته دولت با هم افزایی و همکاری ستاد هفته اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۸۴
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

سرهنگ ارژنگ تندپور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در اولین روز قشر، سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا کارمند و جانبازان و ایثارگران کارمند، اجرای میز خدمت جهادی در مصلی یاسوج و شهرستان ها از اهم برنامه هاست.

وی بیان کرد:مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارمند استان و روز قشر کارمند با حضور شورای اداری ، شورای تامین و کارکنان ادارات و دستگاهای اجرایی استان برگزار می شود.

تندپور ابراز داشت: تهیه و توزیع یخچال بین نیازمندان، اردوی جهادی یکروزه درمنطقه پر اشکفت در مورد پیگیری زیر ساخت های مختلف روستا، ارایه خدمات پزشکی، واکسيناسيون دام و طیور، مشاوره فرهنگی، احکام و خانواده توزیع بسته های حمایتی و..... با حضور مسئولین با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان برگزار می گردد.

وی بیان کرد: یادواره شهدای کارمند استان و رزمایش جهادگران تخصصی ادارات و دستگاه های اجرایی استان از مهمترین برنامه های در دست اقدام می باشد.

تندپور ابراز داشت: با همکاری ستاد هفته دولت اکیپ زیر ساخت و عمران و اکیپ توزیع بسته های حمایتی و فرهنگی نیز در این هفته به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

وی افزود: در هفته دولت با هدف امید آفرینی در جامعه نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین نیز برگزار خواهد شد. 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انتظار می رود که همه مسولین استان همکاری و هم افزایی و تعامل با این سازمان را داشته باشند و دستاوردهای خود را برای مردم تشریح نمایند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار