خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت از لحاظ پزشکی و ارایه خدمات پزشکی، جمهوری اسلامی ایران رتبه خیلی خوبی در منطقه غرب آسیا دارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۵۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

رتبه خیلی خوب پزشکی ایران در غرب آسیا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمدحسین زارع زاده با تبریک روز پزشک و روز بزرگداشت ابوعلی سینا تصریح کرد: وضع خدمات پزشکی ایران یکی از بهترین‌ها در دنیاست، چون با توجه به پهناوری و گستردگی ایران، خدمات پزشکی در اقصی نقاط کشور ارایه می‌شود و حتی در روستا‌های کشور با وجود بهورزان آموزش دیده مشاهده می‌شود.

وی گفت در آموزش پزشکی پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته‌ایم و خیلی سال است که دیگر به پزشکان هندی و پاکستانی نیازی نداریم بلکه هم اکنون به جایی رسیده‌ایم که سالانه صدها هزار گردشگر سلامت به ایران می‌آیند و پس از دریافت خدمات با کیفیت، خوب و به نسبت ارزان به کشور خود بر می‌گردند.

زارع زاده با اشاره به خدمات بهداشتی تخصصی و فوق تخصصی در کشور افزود دیگر نیازی به اعزام بیمار به خارج کشور نداریم؛ و هم اکنون رتبه خیلی خوبی از لحاظ پزشکی و خدمات آن در منطقه غرب آسیا داریم.

وی با اشاره به ثبت حدود ۲۰۰ هزار شماره نظام پزشکی در کشور تصریح کرد البته عدد دقیق کمتر از این است، چون تعدادی به علت مهاجرت، فوت و یا اشتغال در دیگر مشاغل، دیگر در مشاغل پزشکی مشغول نیستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی با بیان دستاورد‌های بالا در بخش پزشکی افزود در بخش توزیع نیروی انسانی کمی چالش داریم که برای رفع آن باید برنامه‌ریزی خوب و منظمی انجام داد.
ت۸۹۹۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها