خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

«فصل شیدایی» یکی از کارهای فاخر است/کنگره شهدا باید ذائقه‌های مختلف را دریابد

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه «فصل شیدایی» جزء یکی از کارهای فاخری بود که انجام شد، افزود: کنگره شهدا باید بتواند ذائقه‌های مختلف را دریابد و ارتقاء یابد و اثر خود را بگذارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۹۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد اجرائی کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان که با حضور سردار آزادی و کمیته‌های ۲۲گانه در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت، روز همدان، زادروز بوعلی سینا و روز پزشک، اظهار کرد: آنچه که ما باید مدنظر داشته باشیم بحث مانایی و ماندگاری و اثرگذاری کنگره است که در بحث «فصل شیدایی» حداقل هر شب ۱۲ هزار نفر در این برنامه حضور داشتند و این به برکت وجود شهید گمنام است و در ادامه کار باید بحث تکریم و حفظ حرمت شهید استمرار یابد.

وی با بیان اینکه «فصل شیدایی» جزء یکی از کارهای فاخری بود که انجام شد، افزود: کنگره شهدا باید بتواند ذائقه‌های مختلف را دریابد و ارتقاء یابد و اثر خود را بگذارد.

استاندار همدان با اشاره به بازدید از نمایش «فصل شیدایی» گفت: با دیدن این حجم و وسعت و این عمق اثرگذاری، تحسین می‌کنم همه کسانی را که این کار را پیش بینی و اجرا کردند.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ما متناسب با علائق و ذوق خود فعالیت می‌کنند، گفت: فیلم مهم‌تر است واثرگذاری و آن مانایی را تقویت می‌کند و اجرای این برنامه توان و بنیه اعتقادی را در استان به شکل زیادی افزایش داده است و به طور قطع رهبر معظم انقلاب  توجه خاصی به این موضوع می‌کنند.

قاسمی فرزاد ابراز کرد: طیف‌های مختلف مردم در این برنامه حضور دارند و ادامه اقدامات می‌تواند مقوّم این کار باشد چراکه همه دلی پای کار آمدند؛ ما از ظرفیت اربعین هم می‌توانیم استفاده کنیم چراکه ۸۰ درصد زائرین امام حسین(ع) از این استان عبور می‌کنند و می‌تواند اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف را باید در صحنه وارد کنیم که این کنگره به دست خود مردم پیاده و اجرا شود، عنوان کرد: در بحث نمایشگاه کتاب هم افراد باید پای کار باشند و این می‌تواند غنا ببخشد؛ کتاب ماندگار است و برای قرن‌ها می‌ماند و به راحتی به نقاط مختلف انتقال داده می‌شود.

استاندار همدان گفت: لازم می‌دانم از زحمات همه عزیزان تشکر کنم و از زحمات اتاق اصناف که تمام قد آمدند و شب‌ها از بیش از ۱۲ هزار نفر که در این برنامه حضور دارند پذیرایی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار