زنجان _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروز/جمعه/ دومین گروه از تیم درمانی درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی(ع) به کشور عراق اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۸۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

دومین گروه از تیم درمان هلال‌احمر زنجان به عراق اعزام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛حکمت اله‌هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: امروز اکیپ ۱۳ نفری به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام اعم از پزشک، پرستار، تکنسین داروخانه و دیگر عوامل به عراق اعزام شدند.

وی تاکید کرد: درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در مسیر پیاده روی زائران نجف به کربلا در عمود ۶۶۶ مستقر هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:هلال‌احمر استان برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ در این عمود ۶۶۶ کرده که طی سال‌های آینده خدمات قابل توجهی را به زائران ارائه خواهیم داد.

هاشمی اظهارداشت: پیش از این، همه امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی و ۳۲۵ قلم دارو به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر استان زنجان ارسال شده است.

وی افزود: ۲ دستگاه آمبولانس نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در این عمود مستقر می‌شود تا در صورت نیاز بیماران و مصدومان را به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم‌های عملیاتی هلال احمر زنجان در مسیر پیاده روی اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

هاشمی اضافه کرد: بامداد پنجشنبه نخستین گروه ۲۹ نفری از تیم درمان به کشور عراق اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار