خبرهای داغ:
فرخی در گفتگو با بسیج خبر داد

فعالیت گروه جهادی مهرورزان بسیج دانشجویی همدان در روستاهای تویسرکان+تصاویر

همدان-فرمانده بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر همدان از فعالیت گروه جهادی مهرورزان بسیج دانشجویی در روستاهای شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۱۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳

حنانه فرخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: گروه جهادی مهرورزان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان، پردیس شهید با هنر با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و تداوم اردوهای جهادی و با هدف تربیت معلم طراز انقلاب اسلامی، برقراری عدالت آموزشی و تربیتی، فعال سازی مردم و شبکه سازی گروه جهادگران فعالیت خود را در در دومین بازه اردوهای جهادی تابستان خود، در شهرستان تویسرکان آغاز کرد.

وی افزود: در این اردو حدود ۷۰ نفر جهادگر فعالیت داشتند و این گروه توانست در مجموع ۱۰ روستا و ۱۱ مدرسه را در بخش‌های خرمرود و قلقلرود تحت پوشش قرار دهد.

فرمانده بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر همدان عنوان کرد: روستاها در بخش خر‌م‌رود شامل گنبله، قلقل، اشتران، ورآورد علیا، کهنوش، کندر و در بخش قلقلرود شامل لامیان، قلعه نو، سه‌گاوی و شأن آباد بود که گروه جهادی مهرورزان در آنها فعالیت‌هایی از قبیل آموزشی، فرهنگی و عمرانی داشتند.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در این روستاها شامل احصاء نظام مسائل روستا، برگزاری کلاس‌های آموزش درسی، برگزاری کلاس‌های هنری، آموزش روخوانی قرآن کریم و آموزش احکام و مسائل دینی بود.

فرخی گفت: از دیگر فعالیت‌ها برگزاری جلسات مشاوره، فضاسازی مدارس، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری هیأت و یادواره شهدا، پخت نذری و... بود که با کمک جهادگران و مردم صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار