فرمانده سپاه ثارالله در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت؛
سردار محمد علی نظری افزود: این رزمایش در کل کشور برگزار شد و یک حرکت امید آفرین خـوبی آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۶۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، دیدار سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به همراه سردار کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور ومسئول معاونت های سپاه ثارالله استان به مناسبت هفته دولت با استاندار کرمان دیدار کردند. 

 

فرمانده سپاه ثارالله در این دیدار اظهار کرد: حضور سردار کفیل در افتتاح رزمایش گروه های جهادی تخصصی در جوار مزار سردار دلها کار بزرگ و ملی بود، چرا که مکتب حاج قاسم مکتبی مردمی بود و خدمت به مردم سرلوحه کارهای این شهید عزیز بود.


سردار محمد علی نظری افزود: این رزمایش در کل کشور برگزار شد و یک حرکت امید آفرین خـوبی آغاز شده است.


این مقام مسئول تصریح کرد: امروز شهر اندوهجرد از حالت رکود و خموشی و بن بست درآمده بود و جنب جوشی به واسطه حضور مدیران و مسئولین جهادی در این منطقه به وجود امده بود که اگر این اقدام در طول سال هم انجام شود بهترین امید آفرینی برای مردم است.


فرمانده سپاه ثارالله اذعان کرد: راه دو راهی شهداد و اندوهجرد اسفالت مشکل داشت و تصویب شد که اسفالت تعویض و یا روکش عوض شود که در دست اقدام است.


سردار نظری گفت: آب کشاورزی مردم اندوهجرد یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه است تقریبا ۴ کیلومتر از سیرچ تا اندوهجرد که حدود ۱۵ کیلومتر بر ثانیه می شود اگر این مسیر لوله کشی و یا کانال سیمانی کشیده شود مشکل آب کشاورزی این منطقه بر طرف می شود که این تقاضای اکثر مردم اندوهجرد است.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: ان شالله این هم افزایی با دولت که تاکید سردار سلامی است ادامه داشته باشد و ما با تمام توان اعلام آمادگی می کنیم و در خدمت مردم هستیم

ارسال نظرات