زنجان- با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، کارخانه آسفالت پروژه روکش آزادراه زنجان- قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۷۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

کارخانه آسفالت پروژه روکش آزادراه زنجان- قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، کارخانه آسفالت پروژه روکش آزادراه زنجان- قزوین افتتاح شد.


میزان سرمایه‌گذاری این پروژه ۶۵ میلیارد تومان بوده و از ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن آسفالت بهره‌مند است.
میزان اشتغالزایی مستقیم پروژه فوق ۷۵ نفر و اشتغالزایی غیرمستقیم آن ۲۰۰ نفر است که در زمینی به مساحت ۳ هکتار و زیربنا ۱۰۰۰ متر مربع احداث شده است.

دکتر افشارچی، استاندار زنجان در آیین افتتاح این پروژه با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای راه‌اندازی آن گفت: راه‌اندازی این کارخانه با پیگیری‌های شبانه‌روزی محقق شده است که گاه با ریسک برای مدیران مربوطه نیز همراه بوده، ولی لازمه کار جهادی، پذیرفتن چنین ریسک‌هایی است.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را به صورت روزانه، یک هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی این کارخانه یک اقدام ریشه‌ای برای حل مشکل آزادراه زنجان- قزوین بود تا علاوه بر حل مشکل جابه‌جایی آسفالت از محلی دیگر به این منطقه، آسفالت مورد نیاز در آینده این آزادراه نیز تامین شود.

وی ادامه داد: آن چه که رمز موفقیت مدیران استانی در این مقطع محسوب می‌شود، برنامه‌ریزی درست و پیگیری‌های شبانه روزی برای موفقیت در کار است که باید تک‌تک مدیران به آن توجه نمایند.

ارسال نظرات