خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج غدیر ناحیه مقاومت بسیج دزفول، بمناسبت گرامیداشت هفته دولت اقدام به برگزاری میز خدمت کرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۵۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول، بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی وباهنر و هفته دولت، بادعوت از فرماندار محترم شهرستان دزفول آقای مهندس خردمند، شهردار محترم آقای عتاب اهوازی و اعضای شورای اسلامی شهرستان، در روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه در محل مسجد غدیر برگزار شد.

 

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین یوسفی امام جماعت مسجد غدیر ضمن خوشامد گویی وعرض خیر مقدم به مسئولین شهرستان، به بیان مشکلات ومعضلات منطقه پرداخت.

 

درادامه مهندس خردمند فرماندار محترم شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت، فرصتی است تا عملکرد دولت‌ها که با اهداف بزرگی چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه الهی، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاک دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار می‌آیند، برای مردم بیان شود. 

 

وی در ادامه اظهار داشت: در نظام اسلامی باید همه افراد جامعه، در برابر قانون و در استفاده از امکانات خدادادی میهن اسلامی، یکسان و در بهره مندی از مواهب حیات و امکانات کشور یکسان و متعادل باشند.

 

مهندس خردمند در پایان سخنان خود، ضمن تشکر وقدردانی از تمامی حاضران در برنامه قول مساعد پیگیری مشکلات اهالی منطقه را دادند.

 

لازم بذکر است بعد ازسخنان فرماندار محترم شهرشتان دزفول، سوالات و مشکلاتی از سوی نماز گزاران و اهالی منطقه مطرح شد که مسئولین حاضر دربرنامه به پاسخگویی به این دغدغه ها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها