در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح شد؛

روایت ۲۰ روز حضور، ۲۰ عنوان نوسازی و بهسازی/خدمات قرارگاه جهادی غیور اصلی گناباد بین المللی می‌شود + عکس

فرمانده قرارگاه جهادی غیور اصلی شهرستان گناباد از توسعه خدمات این قرارگاه به خارج از مرزها خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با استقبال خوب مسئولان مواکب مسیر پیاده روی اربعین حسینی در ۲۰ روز حضور، ۲۰ عنوان نوسازی و بهسازی داشتیم.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۱۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

اسماعیل صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی مستقر در عتبات عالیات، با اعلام این خبر، اظهارکرد: ان شاء الله در آینده نه چندان دور خدمات قرارگاه جهادی غیور اصلی شهرستان گناباد به خارج از مرزها توسعه می یابد.

فرمانده قرارگاه جهادی غیور اصلی شهرستان گناباد در خصوص فعالیت‌های این قرارگاه که تجربه حضور در کمک به زلزله زدگان و رزقان و سیل های گلستان و خوزسان را دارد، تصریح کرد: ۷۰۰ جهادگر از بهترین افراد جامعه دور هم جمع شده ایم و برای نیازمندان و معسرین در حوزه ساخت و ساز خدمات می‌دهیم.

وی با اشاره یه اینکه از آنجا که در سال گذشته در ایام اربعین مواکب بین راهی برای زوار با اشکالاتی مواجه بود خاطرنشان کرد: خوشبختانه با استقبالی که مسئولان مواکب داشتند امسال برای نمونه در مدت ۲۰ روز حضور ۲۰ عنوان نوسازی و بهسازی در زمینه ای مختلف اعم از ساخت سرویس بهداشتی، حمام و درمانگاه داشتیم.

صدیقی افزود: با اعلام آمادگی دوستان همکارم از آینده در کنار برادران عراقی، لبنانی و افغانستانی در این حوزه گام‌های مؤثرتری را برخواهیم داشت و مردم و زوار حسینی از ثمرات این اتحاد و همدلی برادارن مسلمان خود بهره مند می شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار