خبرهای داغ:
سردار باقری

اربعین یکی از راه‌های مقابله با تهاجم دشمنان است/حضور پر رنگ جوانان در این راهپیمایی

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور شبانه در مرز چذابه و سرکشی از موکب «محبان اهل بیت» سپاه گفت: به جرات می توان اربعین را یکی از راه‌های مقابله با تهاجم نوین دشمن برشمرد.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۸۹
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

سردار پاسدار نعمت باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور شبانه در مرز چذابه و سرکشی از موکب «محبان اهل بیت» سپاه گفت: به جرات می توان اربعین را یکی از راه‌های مقابله با تهاجم نوین دشمن برشمرد.

 

او با اشاره به اینکه دشمن پس از ۴۰ سال متوجه شده که در عرصه نظامی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد، افزود: حالا آنچه را برای ساقط کردن نظام در اولویت قرار داده، جنگ نرم و ترکیبی است.

 

سردار باقری اغلب جمعیت در راهپیمایی اربعین را جوانان و نوجوانان دانست که قشر مورد هدف دشمنان نیز هستند، سپس بیان کرد: در ایام محرم امسال همه تلاش دشمن این بود که ایام عزاداری امام حسین (ع) کمرنگ شود اما به نقل از رهبر انقلاب «امسال نیز پرشور تر از سال های گذشته بود.»

 

وی با بیان اینکه آمارها نیز حکایت از افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی زوار اربعین دارد، ادامه داد: این یعنی دلدادگی بیشتر مردم به اهل بیت.

 

سردار پاسدار باقری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به یادآورد که خوزستان ۸ سال خط مقدم مقابله با یکی از بزرگترین توطئه های دشمن بود، اما امروز ۲ مرز اصلی ورود به عراق در خوزستان هستند؛ همچنین این استان دروازه ورود تشیع بود اما امروز محل دلدادگی مردم ایران و مسیر عبور دلدادگان به اهل بیت است.

 

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی و ارتش به دلیل انتظام بخشی به ترددها به ویژه آنکه محل عبور زائران اتباع غیر ایرانی نیز از مرز چذابه است، اظهار داشت: سپاه و بسیج نیز پای کار هستند و هم در حوزه خدمات زیرساختی (که امسال با توجه به نگاهی که مجموعه دولت به بسیج سازندگی داشت کارهای خوبی صورت پذیرفت تا زوار بدون دغدغه این مسیر را پشت سر بگذارند) هم در زمینه‌های دیگر فعالیت داشت.

 

سردار باقری در پایان نیز به سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد که «راه قدس از کربلا می‌گذرد» سپس گفت: ما تا کربلا را رفته‌ایم و تا قدس راهی نیست هر چند اربعین پیش زمینه ای برای ورود به قدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها