زنجان _ مدیر شرکت گاز شهرستان ایجرود از برخورداری 99 درصد جمعیت شهرستان ایجرود از گاز طبیعی خبر داد و گفت: شهرستان ایجرود جز شهرستان های سبز گازرسانی در کشور است.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۵۲
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

برخورداری 99 درصد جمعیت شهرستان ایجرود از گاز طبیعی/ برخورداری 99 درصد جمعیت شهرستان ایجرود از گاز طبیعی/شهرستان ایجرود جز شهرستان های سبز گازرسانی در کشور است

حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت:مساحت شهرستان ایجرود ۱ هزار و ۸۲۹ کیلومتر مربع و دارای دو شهر حلب و زرین آباد است که هر دو شهر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی تعداد روستاهای قابل سکونت در شهرستان ایجرود را ۷۴ روستا عنوان کرد و گفت:از این تعداد روستا ۶۹ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

احمدی با بیان اینکه یکی از روستاهای شهرستان ایجرود جهت برخورداری از نعمت گاز در هفته‌ دولت سال جاری کلنگ زنی شده است،تصریح کرد:در شش ماه دوم سال این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به تعداد واحد‌های صنعتی این شهرستان افزود:۵۰ واحد صنعتی فعال در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۵ واحد صنعتی عمده می باشد.

مدیر شرکت گاز شهرستان ایجرود از افتتاح یک واحد گلخانه در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری و مشارکت مسئولین در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: میزان بهره مندی از نعمت گاز طبیعی در شهرستان ایجرود ۹۹ و ۷ دهم درصد است که این درصد در شهرستان قابل توجه است و خوشبختانه شهرستان ایجرود جز شهرستان های سبز در استان و کشور محسوب میشود.

ارسال نظرات