خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز انشقاق مذهبی و قومیتی جزء اصلی‌ترین ترفند‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره با هوشمندی ملت راه به جایی نمی‌برد.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۸۳
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

یادواره شهدای عشایر و سرداران شهید دفاع مقدس در مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور طی سخنانی در یادواره شهدای عشایر و سرداران شهید دفاع مقدس مهاباد که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در تالار وحدت مهاباد برگزار شد، گفت: آذربایجان‌غربی نماد اتحاد قومیت‌های مذهبی در جهان است و عقبه مردم این خطه از کشورمان نشان از آزادی و ایثار در دوران‌های مختلف بوده و به عنوان الگوی اتحاد در سطح جهان مطرح است.


سردار معروفی اظهار کرد: وحدت و تقریب جزء ضروریات جامعه اسلامی بوده که حاصل آن جز قدرت، امنیت و اقتدار نخواهد بود.

وی، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را جزء فتوحات اسلامی دانست و گفت: قدرت و بازدارندگی را شهیدان و فرهنگ شهادت به این نظام بخشیدن و ملتی که از مرگ نترسد به همه موفقیت‌های معنوی خواهد رسید.

سردار معروفی، با اشاره به محبوبیت سردار قاسم سلیمانی در میان شیعه و سنی افزود: سلیمانی فرزند و پرورش‌یافته این نظام بود که تشییع پیکر وی نشان داد انقلاب و آرمان‌های آن زنده و پایدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها