خبرهای داغ:

زائران محترم از هر گونه شتابزدگی در بازگشت از سفر بپرهیزند

رئیس پلیس راه استان خوزستان در مرز چذابه گفت:با توجه به تراکم موج بازگشت استدعا داریم زمان کافی را برای بازگشت در نظر گرفته و از هرگونه شتاب زدگی در رانندگی پرهیز نمایید.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۰۲
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سرهنگ رحیمی ضمن تسلیت ایام حزن انگیز اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش اظهار داشت: به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی برای زائران و همچنین تسهیل در امر عبور و مرور، پلیس راه استان با اجرای طرح‌های ویژه برای بازگشت زوار اربعین به منظور کنترل ترافیک اقدامات لازم را پیش بینی کرده و از زائران خواست نکات زیر را رعایت کنند:

۱_در مسیر بازگشت رعایت سرعت مطمئنه را در نظر گرفته چرا که یکی از مولفه‌های مهم و تأثیرگذار در کاهش حوادث رانندگی سرعت مطمئنه و مجاز می‌باشد.
۲- موضوعی که در ایام اربعین در سنوات گذشته در موج برگشت مواجه بوده ایم خستگی و خواب آلودگی رانندگان در مسیر بازگشت می‌باشد لذا از زوار خواهشمندیم در طول مسیر در موکب‌های تعیین شده قدری استراحت نمایند.
۳- با توجه به تراکم موج بازگشت استدعا داریم زمان کافی را برای بازگشت در نظر گرفته و از هرگونه شتاب زدگی در رانندگی پرهیز نمایید.
۴- از رانندگان عزیز خواهشمندیم همانطور که در این سفر بزرگ صبر و شکیبایی و گذشتی بی نظیر داشته اند در رانندگی نیز این موارد را لحاظ نمایید.

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: با رعایت توصیه‌های پلیس و همکاری مردم در این ایام، انشالله زوار اربعین به سلامت به شهر‌های خود برگشته و شاهد حوادث ناگوار رانندگی برای عزاداران نباشیم و از رانندگان در این ایام میخواهیم با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس راه همکاری لازم را برای انضباط بخشی و ایمن سازی مسیر‌ها داشته باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار