تبریز- همزمان با شب اربعین در خانه ختایی که به عنوان خانه هنرمندان نامگذاری شده است در حالی رویداد نخست «تبریزنگار» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که از پوستر دومین مرحله این رویداد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۹۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

پایان رویداد نخست «تبریزنگار» آغاز دومین رویداد «تبریزنگار» شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در آیین پایانی رویداد نخست «تبریزنگار» ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قیام عاشورا با اشاره به برگزاری این رویداد در سه بخش محرم، ترافیک و اوقات فراغت، گفت: برخلاف پیش بینی ها بیشترین آثار این رویداد را در بخش محرم شاهد بودیم.

امیر نصیربیگی با بیان اینکه این رویداد هنری رسانه ای در راستای اثربخشی بیشتر اهالی رسانه در موضوعات شهری برگزار می شود، افزود: حضور بانوان رسانه ای در این رویداد بیشتر و ملموس تر بود.

وی به آغاز دومین رویداد رسانه ای تبریز نگار نیز اشاره و اعلام کرد: این رویداد نیز در سه بخش «شهریار و تبریز»، «شهر و مدرسه» و «دفاع مقدس و شاهدان شیدایی» برگزار می شود.

رئیس شورای اسلامی تبریز نیز در ادامه با تسلیت اربعین، گفت: رویداد اربعین به بزرگترین همایش مذهبی دنیا تبدیل شده است و این نشانگر اتحاد شعبان و مسلمانان جهان است.
شهرام دبیری افزود: در ایام عزاداری امام حسین(ع) باید به اهداف قیام آن حضرت توجه کنیم که مقابل ظلم و برای اجرای عدالت فیلم کرد و با شهادت خود درسی آموخت که از آن تاریخ تا به امروز به عنوان الگویی برای آزادیخواهان مطرح است.

وی در ادامه با اشاره به رویداد تبریزنگار، از آن به عنوان رویدادی قابل تحسین یاد کرد که هنرمندان و اصحاب رسانه در موضوعات مختلف جامعه نقش آفرین بوده و  موجب اثربخشی، تغییر در رفتار و ... مردم می شوند.

پایان رویداد نخست «تبریزنگار» آغاز دومین رویداد «تبریزنگار» شد

در پایان این رویداد پیش از معرفی برگزیدگان رویداد نخست، پوستر دومین رویداد «تبریزنگار» با حضور مسئولان استانی و شهر رونمایی شد.

برگزیدگان رویداد نخست به شرح زیر اعلام شد؛

در موضوع محرم

 بخش آثار مکتوب

آثار کتایون حمیدی و معصومه درخشان از خبرگزاری فارس به عنوان برگزیده معرفی و از اثر ساناز خانی از پایگاه خبری فصل نیوز قدردانی شد.

 بخش گزارش تصویری

آثار علی حامد حقدوست از خبرگزاری ایرنا به عنوان برگزیده معرفی و پینار رحیمی از پایگاه خبری عصر تبریز قدردانی شد.

 

در موضوع ترافیک

بخش آثار مکتوب

اثر مهرداد خوشکار مقدم از پایگاه خبری آذرصبح به عنوان اثر برگزیده معرفی شد، و نوشته های حسین هاشمی از پایگاه خبری سازه خبر و آقای امین خوانگر از پایگاه خبری تبریز بیدار مورد قدردانی قرار گرفت.

بخش  کاریکاتور

عاطفه یاریان از هفته نامه عصر آدینه، به عنوان چهره برگزیده ترافیک معرفی شد. در قسمت عکس، از خانم مریم یوسفی از پایگاه خبری هم‌نوا قدردانی شد.

بخش محتوی چند رسانه ای

محمدرضا اخگرگداز از پایگاه خبری نصرنیوز، از سوی رویداد مورد قدردانی قرار گرفت.



در موضوع اوقات فراغت

 بخش آثار مکتوب

اثر ندا فرشباف از پایگاه خبری نصر نیوز به عنوان اثر برگزیده معرفی و از نوشته های سمیه گلمحمدی از پایگاه خبری جارچی آذربایجان، زهرا ناصران از پایگاه خبری تابان خبر، نفرات برگزیده و پرویز بابایی از خبرگزاری ایرنا قدردانی شد.
بخش گزارش تصویری

گزارش تصویری مینا نوعی از خبرگزاری مهر به عنوان نفر برگزیده این رویداد معرفی و از فریبا اسدی از پایگاه خبری صاحب دیوان به عنوان فعال فضای مجازی قدردانی شد.

در بخش چند رسانه ای

اثر سما شیرزاد، ارز پایگاه خبری آذرانجمن به عنوان نفر برگزیده این رویداد معرفی شد.

ارسال نظرات