معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: گلباران و ادای احترام به مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) عصر امروز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ ، ساعت۱۷ با سخرانی دادستان کل کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۲۱
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح پنجشنبه ۱۶ شهريور ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی خاطر نشان کرد: یوم الله ۱۷ شهریور ماه از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که شهادت مظلومانه و گروهی مردم بی دفاع تهران روند پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید.

معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: در روز ۱۷ شهریور مزدوران رژیم منحوس پهلوی مردم تهران را به گلوله بستند ؛ این جنایت رژیم دست نشانده پهلوی از محکم‌ترین اسناد خیانت رژیم شاه به ملت ایران است که با حمایت اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود مرتکب شدند.

این مقام مسئول افزود: حضرت امام خمینی (ره) از شهیدان ۱۷ شهریور به عنوان مصطفی های خود یاد می کند و از آنان تجلیل می کنند.

معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال ۱۷ شهریور مقارن با روز جمعه شده لذا در نمازهای جمعه سراسر کشور سخنرانان و خطبای نماز جمعه به تبیین این رخداد مهم خواهند پرداخت و به همین مناسبت در نماز جمعه تهران جناب آقای صفار هرندی به بیان زوایای مختلف این حماسه همیشه ماندگار خواهد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: پرداختن به این مناسبت در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در میدان شهدای تهران ، گلباران وادای احترام به مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) در عصر پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه ساعت۱۷ ، برگزاری برنامه ویژه در مساجد محوری در سراسر کشور در شب جمعه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا، برگزاری مراسم ویژه در مسجد قبا از کانون‌های زمینه ساز ۱۷ شهریور در شب جمعه همراه با تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدای ۱۷ شهریور و تولید محتوا و انتشار در رسانه ها و فضاهای مجازی  از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بنابر تاکیدات  امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بزرگداشت ایام الله از تکالیف مهم دینی و انقلابی است ، از مسئولان و مردم انقلابی انتظار است با بزرگداشت این ایام از پیام‌های ارزشمند آنها حراست نمایند.

معاون امور استانها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان سخنان خود عنوان کرد: در مراسم گلباران عصر امروز در بهشت زهرا (س) حجت الاسلام والمسلمین موحد دادستان کل کشور سخنرانی خواهند کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات