اجرای طرح نذر فرهنگی در سراسر کشور

 هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر، طرح نذر فرهنگی در تمامی فروشگاه‌های کتاب انتشارات به نشر در مشهد و سراسر کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۶۵
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، مدیرعامل انتشارات به نشر گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای تداوم فرهنگ در یک جامعه این است که ما آن را حفظ و به نسل‌های بعد از خود و آیندگان انتقال دهیم. کتاب یکی از ابزارهای انتقال فرهنگ در جامعه است و مهم‌ترین کالای فرهنگی محسوب می‌شود که می‌توان از طریق آن بسیاری از اطلاعات و داده‌های فرهنگی را به دیگران انتقال داد.

حسین سعیدی با اشاره به این نکته که آموزه‌های دینی بخش مهمی از فرهنگ کشور ما است که باید برای انتقال درست آن در جامعه تلاش کرد، افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اجتماعی نهادهای فرهنگی، علمی و آموزشی این است که برای گسترش و اشاعه آموزه‌های دینی در جامعه تلاش کنند. ازاین‌رو باتوجه‌به کارکرد دینی و فرهنگی آستان قدس رضوی، اجرای طرح «نذر فرهنگی» در دهه پایانی ماه صفر، به طور گسترده و منسجم برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نذر فرهنگی در تمامی فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و سراسر کشور یادآور شد: انتشارات به نشر دارای ۱۷ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد مقدس و ۱۶ فروشگاه و نمایندگی در شهرهای تهران، خرم‌آباد، تبریز، اردبیل، شاهرود، تربت‌حیدریه، شهرکرد، گرگان، بجنورد، چناران، درگز، گلبهار، نیشابور، بیرجند، طبس و زاهدان است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، کتاب‌های موردعلاقه خود را دریافت کنند.

سعیدی اعلام کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در شبکه کتاب‌خوانان رضوی نام و نام خانوادگی خود را و کد ملی را به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ ارسال کنند و با ارسال کد دستوری *۸#، شماره‌حساب ۷۶۵۸۵۸۵۸۸۶، اپلیکیشن رضوان و آدرس اینترنتی nazr.razavi.ir می‌توانند در طرح نذر فرهنگی کتاب مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار