خبرهای داغ:
شهربازی لونا پارک مستقر در شمال شهر شیراز دروازه قرآن بعد از چهار سال تعطیلی به روی شهروندان شیرازی باز خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۳۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بعد از قریب چهار سال تعطیل بودن و غبار رخوت و روز مرگی دوباره صدای خنده و شادی شهروندان در شهربازی لونا پارک شیراز می پیچد .
حالا این شهربازی قدیمی با همت سازمان همیاری شهرداری های فارس دوباره جان تازه گرفته ،اما اینبار با فضا سازی بسیار جذاب و جدید و اضافه شدن تعدادی دستگاه های اسباب بازی جدید . و اخذ استاندار های لازم .
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در خصوص بازگشایی شهربازی لونا پارک که به زودی صورت می پذیرد ، گفت :این شهربازی برای شهروندان شیرازی و گردشگرانی که به شیراز می آیند بسیار حائز اهمیت است ،چرا که یک مکان مفرح برای کودکان و خانواده هاست.
سید علی سید نصیری افزود : این پارک قدیمی و بزرگ مانند هزاران پارک فعال دیگر از ویژگی های متمایزی برخوردار است.
وی با بیان اینکه محور فعالیت این شهربازی مردم ، خانواده ها و کودکان هستند ،عنوان کرد: تمام مجموعه های فرهنگی و اجتماعی خانواده محورند و محدودیت های سنی و جنسیتی ندارند.
مدیر عامل سازمان همچنین ضمن توجه بر لزوم آموزش و انتقال مفاهیم از طریق پارک ها ،اضافه کرد: اهمیت به عرصه محیط زیست و شناخت آن در اولویت این شهربازی قرار دارد .
سید نصیری در پایان از زحمات و کمک های مهندس فرخ زاده معاون امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ، جناب آقای اکرمی رئیس سازمان بازرسی منطقه ۳ کشور و هئیت مدیره سازمان همیاری شهرداری های فارس تقدیر و تشکر به عمل آورد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه با حضور استاندار فارس ،مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس و مسولین مربوطه در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش بسیج، دیگر شهربازی این کلانشهر در اسفندماه گذشته توسط شهرداری شیراز برچیده شده و هنوز اطلاعی از بازسازی و بازگشایی آن نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار