خبرهای داغ:
برای اولین بار در سطح کشور با همراهی بسیج فرهنگیان و هنرمندان فارس انجام می شود:
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با پشتیبانی و همراهی دانشی، مهارتی سازمان بسیج هنرمندان فارس برای اولین بار در سطح کشور اقدام به راه اندازی خانه هنر معلم و دفتر هنری ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته استان فارس می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۰۶
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر ایمان ایمانی فر مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سازمان با پشتیبانی و همراهی دانشی، مهارتی سازمان بسیج هنرمندان فارس برای اولین بار در سطح کشور اقدام به راه اندازی خانه هنر معلم و دفتر هنری ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته استان فارس می‌کند.

وی، هنری را ستودنی و ارزشمند دانست که از عناصر تعهدگونه و پیام های تربیت محور و سازنده برای رشد و ارتقاء بشریت برخوردار باشد؛ هنری که وسیله خدمت به نجات بشریت است و نه ابتذال و بی بندباری و ابزاری برای وصول اهداف پلید بیگانگان.

به گفته ایمانی فر، برای حفظ تمامیت و جامعیت نگرش مبتنی بر دین مداری و ارتقاء نظام فرهنگی اجتماعی مبتنی بر شریعت و دین، هنر می تواند نقشی بی بدیل و ارزشمند ایفا کند و با این نگرش تشویق و ترغیب هنرمندان متعهد جامعه و پرورش و ارتقاء ایشان بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس تصریح کرد: این مهم با پیروزی انقلاب اسلامی فصلی نو را آغاز کرد و ریشه های مختلف هنری اعم از سینما، تلوزیون و رادیو و ... را دگرگون کرد و جلا و نقش موثر و انسان ساز به خود گرفت.

وی با بیان اینکه معلمى که خود را شناخته و از نقش خویش در هستى و اجتماع آگاه است، مى تواند نیروهاى آگاه و مفیدى را تربیت کند که آینده کشور، ملت و جهان را تضمین نماید، ادامه داد: معلم هنرمند با ابزاری ارزشمند به نام هنر می تواند در نقش آفرینی موثر در ساخت ایرانی آباد و پویا صدچندان موثر باشد.

ایمانی فر تاکید کرد: برای اولین بار در سطح کشور با پشتیبانی و همراهی  سازمان بسیج هنرمندان فارس، خانه هنر و دفتر هنری ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با هدف پشتیبانی، رشد و ارتقاء فرهنگیان فرهیخته و هنرمند استان فارس در همین راستا راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار