به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کادر اداری و شورای تامین شهرستان سیب و سوران با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران،فرشاد گرگیچ فرماندارشهرستان سیب و سوران در این دیدار گفت: با توجه به ایام پیش رو در چند روز آینده ما به سالروز دفاع مقدس ۳۱ شهریور ماه نزدیک می‌شویم و این روز و هفته دفاع مقدس هفته مهم برنامه تاریخ ما و مردم ما بشمار می‌آید.

وی افزود: از اوایل انقلاب تاکنون مشاهده می‌کنیم دشمن تحریمات و دشمنی‌های خود را با مردم بیشتر از پیش ادامه داده در تمام عرصه‌ها سعی در تخریب و تحریم مردم ما دارد زیرا به این مسئله دشمن کاملاً واقف است که با جنگ سخت نمی‌تواند مردم ایران و ایرانی را از پای در بیاورد و متاسفانه امروز مشاهده می‌کنیم که با جنگ نرم و رسانه در از بین بردن افکار اسلامی و انسانی مردم ما تلاش میکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی گفت: انشالله همه ما سرباز همین انقلاب باشیم و هستیم خون‌های بسیاری ریخته شده جوانان بسیاری شهید شده‌اند و جنگ ناجوانمردانه بین ما و عراق در ظاهر شکل گرفت ولی در واقع ایران با ۷۰ کشور به طور مستقیم وارد جنگ شد.

وی افزود : امروز دشمن در دو واژه بسیار سرگردان شده است واژه اول امنیت ملی است و مسئله دوم آن وحدت بین شیعه و سنی و مردم ایران می‌باشد دشمن طور خاص به روی آن کار می‌کند و سعی می‌کند این دو را به نحوی که خودش دوست دارد پیش ببرد ولی با تدابیر حضرت آقا دشمن نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند.
و در ادامه وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس توضیحاتی داد.

امام جمعه شهرستان سیب و سوران مولوی محمد حسن بیجار زهی گفت: من وقتی این هفته‌ها را و این جوانان را میبینم یاد روزهای اوایل انقلاب می‌افتم و مشکلاتی که در آن زمان ما درجوانی با آن درگیر بودیم امیدوار می‌شوم به آینده که جوانان ما در حال تلاش هستند و برای پیشرفت کشورشان تلاش می‌کنند.

وی افزود: روزهای چندان زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که ما مشاهده کردیم عراق با تحریک آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شد و جوانان غیور ما از کشور دفاع نمودند.

وی ادامه داد: شما مسئولینی که امروز در این جلسه حضور دارید باید بیشتر از هر کس دیگر مراقب اعمال خود باشید و توجهتان به بیت المال و مردم باشد زیرا به گفته خیلی از دوستان برای هر صندلی که شما امروز بر روی آن نشسته‌اید چندین شهید داده‌ایم و اگر کم کاری و قصوری از شما سر بزند جدای از پاسخ به مردم و بیت المال باید پاسخ خون شهیدان را بدهید زیرا این انقلاب و مردم بهای سنگینی برای رسیدن به پیشرفت و تعالی داده‌اند

ارسال نظرات