کد خبر: ۹۵۴۰۱۸۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، سرهنگ پاسدار غلامرضا سرکاش در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آیین تکریم از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در عرصه جهاد و شهادت که در ناحیه کنارک با حضور مسئولین ادارات و نیروهای مسلح سطح شهرستان برگزار شد گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیازمند اتحاد، همدلی و هم‌فکری بین مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس (ما متحدیم) تصریح کرد: همه ما بخصوص مسئولان وظیفه خطیری در قبال شهدا، آرمان‌های شهدا و گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس داریم و برای زنده نگه‌داشتن و گرامیداشت این میراث گران‌بها همه باید اهتمام جدی داشته باشیم.

غلامرضا سرکاش افزود: در دفاع مقدس باتوجه‌به اینکه همه قدرت‌های جهان در برابر ایران قرار گرفتند، حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم و دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امروز هرچه در مسیر خدمتگزاری که یکی از دغدغه‌های جدی شهدا بود، تلاش کنیم باز هم کم است و باید بیشتر و بیشتر در این راستا قدم برداریم.

در پایان این مراسم از رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدای شهرستان کنارک تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات