خبرهای داغ:
همایش پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس با عنوان جهادمقاومت از دیروز تا امروز همزمان با سراسر کشور در مسجدسلیمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۶۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در مسجدسلیمان؛ این همایش در آستانه هفته دفاع مقدس، با پخش سخنرانی مقام معظم رهبری با حضور پیشکسوتان ،رزمندگان ،خانواده شهدا،بسیجیان و مسئولین در مسجدسلیمان برگزارشد.

 

در این همایش سرهنگ پاسدار حسن محمودی فرمانده سپاه مسجدسلیمان گفت:در آن برهه از تاریخ پیشکسوتان نیاز جامعه را زودتر از بقیه فهمیدند و در روزهایی که دنیا در مقابل ما بود با دست خالی و نصرت الهی و ازهمه مهمتر معنویت و ایستادگی رزمندگان به پیروزی رسید .

وی خاطرنشان کرد:قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد و این نشات گرفته از حرکت به موقع جوانان آن روزها بود ، ایشان تشریح کردند:دفاع مقدس ناگفته های فراوانی دارد ،یکی از این ناگفته هاپرداختن به ابعاد معنوی جبهه هست .جوانان امروز باید بداند هرجا ما بیاد رشادتهای این عزیزان بودیم که چطور از قدرت معنوی در مقابل تجهیزات فراوان دشمن ایستادگی و جانفشانی کردند و این به کارها و برنامه های ما برکت داده است.

 

گفتنی است در آخر این همایش از رزمندگان ، ایثارگران و خانواده محترم شهدا شهرستان با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار