خبرهای داغ:
آیین توزیع 3000 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان داراب با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید نجفی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۵۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ذکریا آموزگار فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهرستان داراب گفت : آیین توزیع 3000 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان داراب با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید نجفی با ارزش بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برگزار شد.

خلیل اقتصادی فرماندار داراب هم در این مراسم گفت : همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در شهرستان آغاز شد.

 اقتصادی بیان کرد: کمک به محرومین و دانش آموزان بی‌بضاعت سنت حسنه‌ای است که همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید توسط خیرین انجام می‌شود و این از ویژگی‌های جامعه دینی و ولایی است.

وی افزود: کمک‌های مؤمنانه و یاری رساندن به محرومان باید با قدرت، قوت و حفظ کرامت جامعه‌ی هدف در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب صورت گیرد.

فرماندار داراب بیان کرد: ضمن تشکر از تلاشهای کمیته امداد، خواستار هم افزایی بیشتر خیرین و دیگر اقشار در جهت مشارکت در تهیه لوازم ‌التحریر دانش آموزان نیازمند شد و کودکان آسیب پذیرترین گروه جامعه انسانی و آینده سازان کشور هستند و باید با درک صحیح جایگاهشان، زمینه پیشرفت و رشد آن‌ها را مهیا کرد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته لوازم التحریر را حدود 350 هزار تومان است، افزود: این اقلام با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه، که با توجه به مقطع تحصیلی با بسته‌ بندی مناسب به دانش آموزان نیازمند تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار