همایش جهاد و مقاومت در دیلم‌ برگزار شد

مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با عنوان «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در شهرستان دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۵۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

همایش جهاد و مقاومت در دیلم‌ برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با عنوان «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و با سخنرانی وبیناری رهبر معظم انقلاب همزمان با سراسر کشور در شهرستان دیلم برگزار شد.

فرماندار دیلم در این مراسم با بیان اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نور چشم جامعه هستند گفت: در مراسم‌های مختلف ایثارگران و جانبازان را از یاد نبریم و از حضور و برکت آنها استفاده کنیم.

محمد اسدی افزود: اگر امروز با خاطری آسوده زندگی می‌کنیم و امنیت داریم به برکت جانفشانی عزیزانی است که روزی هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از جان و مال و ناموس این کشور دفاع کردند.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه همه ماست که قدردان زحمات آنها باشیم و برای خدمت‌رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران پیش قدم باشیم و ارزش‌های آنها را که همان ارزش‌های دینی و اسلامی است در جامعه ترویج دهیم.

فرماندار دیلم‌ گفت: جایگاه مدیریت و میزی که امروز در اختیار ما قرار دارد مسئولیت ما را دوچندان می‌کند که از این ایثار و از خودگذشتگی‌ها بیشتر حفظ و حراست کنیم و وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

وی گفت: خداوند فرصت خدمت‌رسانی به مردم را به ما عطا کرده و ما باید قدردان این نعمت باشیم و طوری عمل کنیم که روز قیامت مدیون خون شهدا نشویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات