خبرهای داغ:
علیرضا فاتحی‌نژاد گفت: اعضای اصلی هسته مزبور ساکن شهرستان قرچک و مابقی نفرات نیز ساکن در استان‌های تهران و البرز می‌باشند.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۰۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

شناسایی یک هسته ضد امنیتی در قرچک،۷ نفر دستگیر شدند

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: طی رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های مجاهدانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات قرچک و با هماهنگی مقام محترم قضائی یک هسته هفت نفره ضد امنیتی که قصد انجام اقدامات خرابکارانه و ایذایی در استان‌های تهران و البرز را داشتند، دستگیر شدند.


وی گفت: اعضای اصلی هسته مزبور ساکن شهرستان قرچک و مابقی نفرات نیز ساکن در استان‌های تهران و البرز می‌باشند.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه نامبردگان در حین آماده‌سازی ابزار مقابله با نیرو‌های امنیتی-انتظامی دستگیر شدند، افزود: در بازرسی صورت گرفته نیز مقادیر قابل توجهی ادوات مربوط به اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی کشف و ضبط شده است.


فاتحی‌نژاد ضمن اعلام آمادگی کلیه نیرو‌های امنیتی، انتظامی و قضائی شهرستان تصریح کرد: هرگونه اخلال در نظم عمومی و امنیت شهروندان، بصورت قانونی و قاطع پیگیری خواهد شد، وی در پایان از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان قرچک خواست که هرگونه گزارش و اخبار ضدامنیتی خود را با شماره‌های ۱۱۰ نیروی انتظامی،۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات، ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار