همزمان با آخرین پنجشنبه شهریورماه، محور جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی و خیابان های اقبال، پیروزی و امامت ساماندهی شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  محمدهادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳ با تأکید بر لزوم آراستگی و نظافت محدوده، رسیدگی به این موارد را یکی از اولویت های منطقه خواند و افزود: طرح های نگهداشت شهر در ایام پایانی هفته با هدف رفاه و آسایش شهروندان اجرائی و مبنای آن، علاوه بر انجام اقدامات کارشناسی، شناخت مشکلات و رصد نیازهای محلات، همچنین بهره مندی از همه ظرفیت های موجود در محدوده و بسیج امکانات برای رفع مسائل پیگیری شده در نواحی چهارگانه است.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به استمرار طرح نگهداشت ادامه داد: این طرح با فعالیت ۱۰۳ کارگر خدمات شهری و به کارگیری ماشین آلات تخصصی محور های منتخب شامل خیابان اقبال حدفاصل خیابان صفا تا مرتجایی ناحیه ۱، ضلع جنوب خیابان پیروزی حدفاصل خیابان پرستار به سمت شهید کلاهدوز ناحیه۲ ، محور شمال به جنوب خیابان امامت و جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی از ورودی ده سرخه حصار تا هوا و فضا اجرایی شد.

به گفته او ، مدیران حوزه خدمات شهری و محیط زیست و ناظر سازمان پسماند نیز بر اجرای مطلوب و دقیق طرح نظارت داشته و این طرح با تمرکز بر نظافت و رفت و روب ، معابر، پاکسازی و لایروبی انهار و شست‌وشوی تمامی مخازن و محوطه اطراف آنها به اجرا درآمد. 

کند و کوب فضای سبز، شستشو ایستگاه های اتوبوس، پاکسازی برچسب و پوستر و طعمه گذاری مبارزه با موش از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار