فرمانده سپاه امام رضا (ع)

مفاهیمی چون شهادت طلبی،جهاد واستکبارستیزی در هشت سال دفاع مقدس احیا شد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در جمع نمازگزاران شهر کاکی گفت:مفاهیمی چون شهادت طلبی؛ جهاد و استکبار ستیزی؛ در هشت سال دفاع مقدس احیا شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۰۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰

مفاهیمی چون شهادت طلبی،جهاد واستکبارستیزی در هشت سال دفاع مقدس احیا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهر کاکی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان با ایران قوی و قدرتمند مشکل دارند و تلاش دارند ایران قوی وجودی از آن نباشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید ایران را از وابستگی به غرب رهانید لذا آنها جنگ هشت ساله را به راه انداختند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند ظرف یک هفته می‌توانند کار ایران را تمام می‌کنند ولی رشادت رزمندگان نقشه‌های آنها را ناکام گذاشت.

مفاهیمی چون شهادت طلبی،جهاد واستکبارستیزی در هشت سال دفاع مقدس احیا شد

وی تصریح کرد: در سه قرن اخیر هر گاه جنگی علیه ایران رخ داده قسمتی از این سرزمین به دشمنان تحویل داده شد ولی در هشت سال دفاع مقدس ضمن پیروزی، اجازه ندادند یک وجب خاک کشورمان جدا شود.

زارعی تبار اضافه کرد: مفاهیمی چون شهادت طلبی؛ جهاد و استکبار ستیزی؛ در هشت سال دفاع مقدس احیا شد. وی بیان کرد: دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف برای ما نعمت بود و دستاوردهای زیادی به دست آوردیم.

زارعی تبار یادآور شد: در حال حاضر در اوج اقتدار هستیم و در زمینه ساخت پهپاد ها جز برترین‌های جهان هستیم و تنه به تنه کشورهای بزرگ می زنیم.

وی ادامه داد: موفقیت ما در جنگ برای ما بازدارندگی ایجاد کرد. الان هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپی به ما داشته باشد و ما یک قدرت بین المللی هستیم.

زارعی تبار اضافه کرد: در حال حاضر آمریکا جایگاهی در منطقه ندارد و دوستان آنها به سمت ایران؛ چین و روسیه تمایل پیدا کردند.

وی گفت: هر کشوری که به جمهوری اسلامی تکیه زد جاودانه ماند و هر کشوری که به آمریکا دل بسته بود پشیمان شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنی دشمنان تمامی ندارد و تمامی نقشه‌های آنها با ناکامی مواجه شده و تلاش دارند دستاوردهای نظام را ضعیف و نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

زارعی تبار ادامه داد: آنها شکست خورده ولی عقب نشینی نمی‌کند، در فتنه سال گذشته دیدید با تمام قدرت وارد صحنه شدند ولی به لطف الهی و هوشیار و بصیرت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

زارعی تبار افزود: حضرت آقا فرمودند به قله‌ها نزدیک شدیم و در این راه خستگی بی معنی است و باید با قدرت این مسیر را ادامه بدهیم.

 
ارسال نظرات