به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

رزمایش کمک های مومنانه در قالب لوازم و تحریر

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با توجه به بازگشایی مدارس به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار توزیع 30 بسته نوشت افزار جهت نیازمندان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۴۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

رزمایش کمک های مومنانه در قالب لوازم و تحریر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با توجه به بازگشایی مدارس به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار توزیع 30 بسته نوشت افزار جهت نیازمندان صورت گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر روستای گورک دژگاه در خصوص این حرکت خداپسندانه عنوان داشت: به حول قوه الهی با کمک و همراهی خیرین روستا تعداد 30 بسته فرهنگی آموزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس جهت توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت تهیه و در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

وی همچنین عنوان داشت: این بسته های فرهنگی آموزشی شامل اقلامی همچون کیف، دفتر، خودکار و مداد،جامدادی و مداد رنگی به ارزش کلی  150 ملیون ریال می باشد.

وی با بیان اینکه  هفته دفاع مقدس یادآوری دلاورمردی های جوانان غیور این مرز وبوم است وامروز همه تلاش کنیم دین مان را به شهداء ادا کنیم افزود: امروز هرچه داریم مرهون خون شهدای گرانقدر و رزمندگان آن دوران است و این کمک های خیر به نیت شهدا تهیه و توزیع شده است.

رزمایش کمک های مومنانه در قالب لوازم و تحریر

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار