به مناسبت هفته دفاع مقدس در تنگستان

نوع نگاه به جنگ تحمیلی ایران اسلامی را، به عنوان یک قدرت مستقل مطرح نموده است

سرهنگ علی غضنفری در مراسم سخنرانی روز ۳۱ شهریور در مصلای جمعه شهر اهرم گفت یکی از بزرگترین نعمت‌ها و الطاف خداوندی به نظام جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی بود که به واقع تفسیر شگرفی از آیه«عَسَی أنْ تَکْرَهُوا شَیئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُم» را جلوه‌گر ساخت.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۵۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سرهنگ پاسدار علی غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گردهمایی بسیجیان شهرستان تنگستان که به مناسبت ۳۱ شهریور سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در مصلای جمعه شهر اهرم برگزار شد گفت: نوع نگاه به جنگ تحمیلی، ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت مستقل و صاحب اراده در برابر استکبار جهانی مطرح کرده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه افزود: نوع نگاه به جنگ تحمیلی آن روز و امروز روز نیز معیار خوبی برای شناخت افراد و جریان‌های فکری و سیاسی است.
سرهنگ علی غضنفری تصریح کرد: نگاه به جنگ به عنوان یک تکلیف دینی و انجام وظیفه شرعی و دفاع در برابر تجاوز به دین و مکتب و انقلاب و برای احقاق حق محرومان و ستمدیدگان بود که توانست برای اولین بار و پس از صدها سال دشمن متجاوز را در حسرت یک امتیاز و یا یک وجب خاک از سرزمین اسلامی ناامید سازد.
ایشان در ادامه اعتراف تمامی کشورهای منطقه و اکثر کشورهای جهان به حمایت همه جانبه از صدام را نشان ایستادگی اراده در برابر کفر و ظلم معرفی کرد و بیان کرد: حمایت همه جانبه از صدام برای سرنگونی انقلاب اسلامی نشان از حجم بزرگی مقصود و ارزشمندی و علو رتبه این انقلاب است و پایداری در این زمان یک امر واجبی بود که بر همه کس واجب بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان گفت: ایستادگی و اصرار بر ماندن بر آرمان‌های انقلاب اسلامی باعث شده است که امروز بر خلاف گذشته، رئیس جمهور کشورمان در خاک آمریکا فریاد عدالت و دادخواهی و محاکمه سران آن کشور را سر می‌دهد و بدون ترس از اسلام و قرآن دفاع می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات