خبرهای داغ:

بهره برداری از ۳۸۳ طرح اشتغال زای بنیاد برکت در بهبهان

طرح و پروژه اشتغال زایی بنیاد برکت با حضور مدیر طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت کشور در بهبهان بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۰۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مجری طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان خوزستان گفت : این طرحها در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی ، آب و خاک ، صنعتی و تولیدی اجرا شده است.

مصطفی اسکندری افزود : با اجرای این پروژه‌ها زمینه اشتغال بیش از ۹۶۰ نفر فراهم شده است.

وی حجم سرمایه‌گذاری بنیاد برکت برای اجرای این طرح‌های خود اشتغالی را ۴۲۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : این مبلغ به صورت تسهیلات قرض الحسنه به مجریان طرح‌ها از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.

در حاشیه این مراسم مهدی خواجه‌زاده مدیر طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت کشور گفت : بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در استان خوزستان به صورت ویژه تاکنون در زمینه‌های اقتصادی فعالیت‌های عمده‌ای انجام داده است .

وی افزود : تاکنون حدود ۳۲ هزار طرح در استان خوزستان با بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مردم اجرایی شده است.

خواجه زاده افزود : بیش از ۷۰ درصداین طرح‌ها در بخش کشاورزی و زیربنایی اجراشده است و مابقی طرح‌ها در حوزه‌های صنعت ، خدمات ، کارگاه‌های تولیدی خرد و کوچک ، متناسب با نیاز مناطق مختلف استان اجرا شده است.

مسئول طرح‌های اشتغالزایی بنیادبرکت کشور افزود : برنامه بنیاد برکت برای استان خوزستان امسال اجرای ۱۲ هزار طرح با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با پشتکار مردم استان محقق شود.

سیدولی الله موسوی فرماندار بهبهان نیز با اشاره به اینکه توسط بنیاد برکت از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۴۰۰ طرح اشتغال زایی در حوزه‌های خدمات ، صنعت ، کشاورزی و تولیدی در شهرستان بهبهان اجرا شده است گفت : مبلغ هزینه شده برای اجرایی شدن این طرحها بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها