مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان گفت: دفاع مقدس گنجینه ای از خلوص نیت رزمندگان اسلام و ایثارگرانی است که با دل و جان در میدان نبرد نابرابر با دشمن حضور یافتند با سلاح معرفت، معنویت، توکل به خدا پیروز میدان شدند.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۹۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

افشین آریایی نسب، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یادو نام شهدا، گفت، دفاع مقدس گنجینه ای از خلوص نیت رزمندگان اسلام و ایثارگرانی است که با دل و جان در میدان نبرد نابرابر با دشمن حضور یافتند با سلاح معرفت، معنویت، توکل به خدا پیروز میدان شدند.

وی با اشاره به این مطلب که پزشکان در دفاع مقدس نقش بسزایی در درمان مجروحین و رزمندگان بر عهده داشته و در عرصه بهداشت و درمان خدمت رسانی کردند،افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تداعی دوران پر افتخار و غرور آفرین دفاع مقدس پزشکان بسیجی جامعه پزشکی داوطلابانه به یاد دوران سخت جنگ هشت ساله در میدان خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در سطح استان آستین همت را بالازده و در حال خدمت رسانی به بیماران کم برخوردار هستند.

مدیرسازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: میزخدمت جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان زهک، با همت، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان برگزار و سنجش سلامت مردم درمصلی الغدیر زهک انجام شد.

آریایی تصریح کرد: در این میز خدمت جهادی 44 نفر از مراجعین به صورت رایگان ویزیت شدند و 96 نفر از خدمات مشاوره آموزشی بهره مند شدند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در این برنامه خدماتی از قبیل ویزیت رایگان، سنجش قند خون، سطح اکسیژن خون و فشار خون نمازگزاران انجام و مشاوره تغذیه سالم و آموزش خودمراقبتی در بیماریهای واگیر و غیر واگیر به نمازگزاران ارائه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار