نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: جانبازان گنجینه بزرگی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و همرزمان شهیدشان هستند.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۰۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته دفاع مقدس و هم‌زمان با شب شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام به‌اتفاق مدیرکل بنیادشید و امور ایثارگران با حضور در منزل جانبازان سرافراز یدالله مظلومی، عباداله کهزادی و علی‌اصغر سروری با خانواده این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی تبار در این دیدار عنوان داشت: شهدا و جانبازان ما در دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیری را از شجاعت و غیرت به نمایش گذاشتند و با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند.

 

وی افزود: شهیدان و جانبازان و آزادگان تا همیشه سند افتخار این ملت و کشور باقی خواهند ماند، راه و منش شهدا راه عزت و سرافرازی است و وظیفهٔ امروز ما تلاش برای حفظ آرمان‌های شهدا و قرارگرفتن در مسیر نورانی آنهاست که امیدواریم مسئولین با خدمت صادقانه به مردم رضایت شهدا را به دست بیاورند.

 

امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: جانبازان که دفاع مقدس را درک کرده‌اند و همچنین خانواده‌های شهدا گنجینه‌ای ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هستند که امیدواریم قدر این یادگاران شهدا را بدانیم و از ظرفیت آنها در نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و سیره عملی شهدا به نسل‌های امروزوفردا بکوشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار