میری بنجار گفت: جهادگران عرصه سلامت در دوران سیاه کرونا برای نجات هموطنان همچون همرزمان خود در ۸سال دفاع مقدس جهادی عمل کردند و خیلی ها در این جنگ نابرابری جانشان را از دست دادند و ما قدردان رشادتهای آنها هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۱۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیمارستان امید مهرستان با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه جهت رفاه حال بیماران ویزیت رایگان انجام داد.

سرگرد پاسدار سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بمناسبت گرامیداشت این هفته با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان مهرستان جهت رفاه حال بیماران در بیمارستان امید ویزیت رایگان برپا کردیم.

وی ادامه داد:جهادگران عرصه سلامت در دوران سیاه کرونا برای نجات هموطنان همچون همرزمان خود در ۸سال دفاع مقدس جهادی عمل کردند و خیلی ها در این جنگ نابرابری جانشان را از دست دادند و ما قدردان رشادتهای آنها هستیم.

دکتر ادریس سندکزهی، رئیس مرکز بهداشت و درمان و مسؤول کمیته سلامت ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس پزشکان و کادر درمان همرزمان مدافعان وطن بودند و دوشادوش آنها جانفدایی کردن و اکنون ما باید آنها را الگوی خود برای خدمت جهادی به مردم عزیز ایران قرار دهیم.

وی افزود: بمناسبت هفته دفاع مقدس در سه بخش بیرک،آشار و مرکزی ویزیت رایگان برنامه‌ریزی کردیم که امروز در بیمارستان امید باهمکاری معاونت‌ بهداشت و درمان سپاه برپا شد که تعدادی از بیماران بصورت رایگان ویزیت شدند.

گفتنی است؛ درپایان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مسؤول کمیته سلامت با پرسنل بیمارستان ديدار داشتند و از ساختمان ضلع غربی که در حال ساخت است بازدید کردند.

ارسال نظرات