خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

ذخیره‌سازی ۷۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از دپوی ۷۵ هزار تن شن و نمک برای فصل زمستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۷۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ۶۰ هزار تن شن و ۱۵ هزار تن نمک برای بازگشایی محورهای استان در فصل زمستان امسال ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ پایگاه راهداری استان همدان در فصل زمستان افزود: ۵۳۸ نفر نیروی انسانی و ۳۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در طرح زمستانی امسال بکارگیری خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: عملیات بازسازی کامل ۳۹ دستگاه از ماشین الات سنگین، نیمه سنگین راهداری استان از ابتدای سال جاری آغاز و با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال انجام می باشد که در این مدت عملیات بازسازی ۲ دستگاه بلدوزر،۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه برفروب بطور کامل انجام شده و وارد ناوگان راهداری استان شده اند.

وی اظهار داشت: در طی ۲ سال گذشته ۱۰ دستگاه ماشین الات جدید خریداری و ۶۰ دستگاه نیز بازسازی کامل شده و وارد چرخه خدمت رسانی شده است، امیدوارم با پیگیری های مستمر و عزم جدی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای مبنی بر نوسازی ناوگان راهداری، بتوانیم حداقل سالی ۷ دستگاه ماشین الات جدید به ناوگان راهداری استان همدان اضافه کنیم.

آهکی در پایان گفت: عملیات بازسازی و مرمت ۲۲ راهدارخانه در سطح استان انجام شده و تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در طرح راهداری زمستانی سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات