خبرهای داغ:
آهکی:

جاده‌های استان همدان بارانی و لغزنده است

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی همدان به علت بارندگی لغزنده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۰۱
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی همدان به علت بارندگی لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد از این محورها باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به استان همدان همراه با بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما، از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای کوهستانی علاوه بر اطمینان از سالم بودن خودرو، از توقف و اسکان یافتن در حاشیه جاده ها و... خودداری و هنگام رانندگی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: عوامل راهداری همدان به صورت ۲۴ ساعته در محورهای استان مشغول گشت زنی هستند تا در صورت آبگرفتی های احتمالی و... در اسرع وقت نسبت به رفع موانع از سطح جاده ها اقدام کنند.

وی گفت: هم اکنون ترافیک عبوری در همه محورهای استان به صورت عادی و روان در جریان است و هموطنان گرامی نیز می‌توانند قبل از شروع سفر خود با شماره گیری سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار