به همت پایگاه مقاومت بسیج نورالهدی حوزه مقاومت بسیج شهیده سیمین ترسایی زاهدان، کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۹۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نورالهدی ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقا سواد رسانه‌ای، نحوه مقابله با آسیب‌های موجود در فضای مجازی از طریق استفاده صحیح از ابزارهای رسانه‌ای در دسترس افراد و ایجاد قدرت انتقال اطلاعات به دیگران در قالب‌های صحیح می‌باشد.

خواهر بسیجی طاهره جهانی افزود: در این کارگاه آموزشی 45 نفر از خواهران بسیجی، آموزش‌های لازم در خصوص استفاده از شبکه‌های اجتماعی، صحت سنجی مطالب موجود در فضای مجازی، شیوه و شگرد کلاهبرداری‌های اینترنتی و نحوه مدیریت و پاسخ به این مسائل را فراگرفتند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان از طریق فضای مجازی قصد ایراد خدشه به مردم جامعه به‌خصوص نسل جوان و نوجوان را دارند که با افزایش هوشیاری و فراگیری سواد رسانه‌ای می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نورالهدی ضمن هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان خود گفت: خانواده‌ها باید آموزش‌های لازم در خصوص پیامدهای منفی استفاده نادرست از فضای مجازی را به فرزندان خود ارائه دهند و از آنها بخواهند هر گونه مورد مشکوک را حتماً با آنها در میان بگذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار