به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین اجلاس بسیجیان در امور اداری شهرستان با حضور رئیس امور اقشار در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و فرمانده سپاه تفتان و فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۴۲۴۹۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفتان، سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری در این اجلاسیه به تعریف این مجمع پرداخت و گفت : مجمع بسیج تشکیل شده از 6 کارگروه پیگیری امورات و مشکلات در سطح شهرستان که شامل کارگروه اقتصاد و کارگروه فرهنگی و کارگروه آموزش و تربیت و کارگروه سلامت و محیط زیست و کارگروه تعلیم و آموزش و کارگروه جامعه و امور زنان می باشد.

در این اجلاس رئیس هریک از کارگروه ها سخنانی داشتند .

علیرضا ریگی رئیس کارگروه اقتصاد به بیان مشکلات پرداخت و گفت : نبود صنف مناسب و کارآفرینی و مشاغل صنعتی و وجود شغل های کاذب باعث بروز معضلات شده است .

ریگی در ادامه گفت کارشناس و مطلاعات به همراه دانشگاهیان و اساتید میتواند راه حل هایی برای این مشکل باشند.

کارگروه فرهنگی و اجتماعی به ریاست مهندس آرمان شهنوازی گفت : اقوام و مذاهب پیچیدگی را زیاد کرده .

شهنوازی گفت: همه دستگاه ها باید به کمک کارگروه فرهنگی بیایند و همه دستگاه ها باید به کمک کارگروه فرهنگی بیایند .


ابراهیم ریگی گوهر کوه رئیس کارگروه سلامت و محیط زیست گفت : استفاده از تجهیزات دهیاری ها در روند مشکلات تاثیر بسزایی دارد.

خانم کرد رئیس جامعه زنان در این مجمع گفت : هیچ حمایتی از زنان در حضور آنها در جامعه نشده است .
کرد گفت هیچ امتیازاتی برای منطقی ترین شغل این شهرستان که همان گلدوزی است تحقق نگرفته است.

در پایان سرهنگ پاسدار محمد قورزایی مدیر امور اقشار سپاه سلمان گفت : ارائه این معضلات و مشکلات از پایین ترین تا بالاترین سطح استان و حتی کشور و صحن دولت با ما، پیگیری این مسائل با رئیس کارگروه ها و مسئولان.

ارسال نظرات