سردار شریف گفت:دفاع مقدس ما را به یاد چهره مصمم، با انگیزه و با ایمان جوانانی می‌اندازد که در جبهه‌های جنگ حضور پیدا و لشکر ۴۱ ثارالله را برپا کردند و در طول دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط شب‌های عملیات به نمایندگی و به نام مردم کرمان خوش درخشید.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۸۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع   جوانان نقش‌‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی کرمان  اظهار کرد:خدا را شاکرم که مردم ولایتمدار و خونگرم استان کرمان در دفاع مقدس خوش درخشیدند لشکر ۴۱ ثارالله یکی از نمادهای درخشان و نگین دفاع مقدس است

 

سردار شریف گفت:دفاع مقدس ما را به یاد چهره مصمم، با انگیزه و با ایمان جوانانی می‌اندازد که در جبهه‌های جنگ حضور پیدا و لشکر ۴۱ ثارالله را برپا کردند و در طول دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط شب‌های عملیات به نمایندگی و به نام مردم کرمان خوش درخشید.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدار ا شکر هستیم که فرماندهی لایق، بی‌نظیر و منحصر‌به‌فرد در میان مردم کرمان فرماندهی این لشکر را عهده دار بود که نه تنها در دفاع مقدس بلکه بعد از دفاع مقدس همچنان  لحظه‌ای را برای تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی را از دست نداد.

 

سردار شریف افزود: این فرمانده جبهه‌ای به‌ طول و عرض مقاومت اسلامی راه‌اندازی کرد و موجب افتخار امت اسلامی، جهان تشیع و مردم ایران عزیز و به تبع مردم کرمان شد.

وی افزود: ما امروز جمع شدیم در اینجا که به روح مطهر قاسم سلیمانی و شهدای این لشکر اعلام کنیم که ما همچنان وفادار هستیم به آرمان‌هایی که شما برای تحقق آن به شهادت رسیدید؛ ما گام اول انقلاب را در بیش از ۴۰ سال گذشته مصمم، محکم و ماندگار برداشتیم و علی‌رغم توطئه‌های دشمن، کشور را در معرض در جهش بسیار امیدآفرین قرار دادیم و خدا را شاکر هستیم به برکت خون شهیدان و استقامت مردم ایران و به برکت حمایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی، سربلند، سرافراز و منبع الهام‌بخشی است برای همه آزادگان جهان و برای تمام مسلمانان جهان است.

 
سردار شریف بیان کرد: در اینجا ما عهد می‌بندیم که برای تحقق آرمان‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب  که همان امتداد، استمرار و تعمیق‌بخشی گام اول انقلاب است، تلاش کنیم؛ و شما جوانان عزیز در تمام عرصه‌های علمی، فناوری، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به فضل الهی با توجه به بنیان مستحککمی که در گام اول، نسل انقلاب و دوران دفاع مقدس، پایه‌گذاری کردند آن را امتداد دهید، ما به آینده امیدوار هستیم و همچنان که گذشته درخشانی را پشت سر گذاشتیم.
 
این مقام مسئول افزود: طبق صحبت امام خامنه‌ای ما به قله نزدیکیم و واقعیت علمی، عینی و ملموس است،شما جوانان به برکت هوش سرشار و دسترسی به کتب، مطالعه دارید، تحقیق کنید؛ اول انقلاب کشور را با چه شرایطی تحویل گرفتیم، کشوری که تماما وابسته بود و مستشاران انگلیسی و آمریکایی آن را اداره و مدیریت می‌شد، این کشور را امام راحل از چنگ آنان بیرون کشید و امروز توسط مردم و انقلاب مستقل هستیم.
 

این مقام مسئول گفت: در دیداری با رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از مردم کرمان به مقام معظم رهبری گفتم، لشکر ۴۱ ثارالله، مشتاقانه حاضر به دیدار شما هستند، رهبر فرمودند من مردم کرمان را بسیار دوست می‌دارم و این مدال افتخاری برای مردم ولایتمدار کرمان است.

 

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   با اشاره به اینکه از این بابت خدا را شاکریم و از خداوند می‌خواهیم که این پیوند روزافزون و مستحکم‌تر باشد، خاطر نشان کرد: در اینجا نیز می‌گویم مردم کرمان برای تحقق فرامین شما جان می‌دهند و به آن افتخار می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار