زنجان _ اجتماع عظیم جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب با حضور پرشور نوجوانان و جوانان در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۷۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ اجتماع عظیم جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب با حضور پرشور جوانان و نوجوانان در زنجان برگزار شد.

سردار کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان در این اجتماع عظیم ‌با بیان اینکه امروز دشمن اصل اسلام و اصل استقلال و عظمت این کشور را نشانه گرفته است، اظهار داشت: باید مثل گذشته با هوشیاری در میدان حاضر و مقابله کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه نباید خیمه ولایت را رها کرد، گفت: اگر دشمن به این خیمه آسیب بزند دیگر هیچ چیز باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان را چهل بار فراخوانده که در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و... در میدان باشند و صحنه را ترک نکنند، افزود: امروز دشمنان در کاخ خود از شجاعت، دلیری، مقاومت و ایستادگی شما می‌ترسد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه شهدا به عهده پیمان خود وفا کردند حالا نوبت شما جوانان و نوجوانان است که هم مانند شهدا از اسلام و انقلاب دفاع کنید، ادامه داد: شما جوانان و قهرمان ایران اسلامی یاران امام زمان هستید.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه مجاهدت‌های که مردم زنجان در طول دوران دفاع مقدس خلق کردند فراموش نخواهد شد، گفت: زنجان همواره با نام غواصان دریادل و خط شکنان شناخته می‌شود که همه آنها از خود گذشتگی‌های زیادی برای دفاع از خاک این کشور انجام داده‌اند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار