فرمانده سپاه شهرستان دیّر:

تحول در نظام مدیریتی کشور با سکان داری جوانان محقق خواهد شد

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا با اشاره به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: با سکان داری جوانان در نظام مدیریتی کشور تحولی عظیم در تمامی عرصه‌ها شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۲۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

تحول در نظام مدیریتی کشور با سکان داری جوانان محقق خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر ظهر چهارشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس و جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در مصلای شهدای محراب بندر دیّر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اولین هدف برگزاری این مراسم تجلیل از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و خانوادههای آنان است که وظیفهی همگانی است.

وی ادامه داد: بستر ترکیبی دشمن در فضای مجازی، افکار و تربیت جوانان و دانشآموزان را هدف قرار داده است و باید جوانان مراقب باشند تا فریب دشمنان نخورند.

سرهنگ حسینی نیا با اشاره به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: با سکان داری جوانان در نظام مدیریتی کشور تحولی عظیم در تمامی عرصهها شکل خواهد گرفت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر تصریح کرد: امروز همه ما مدیون ایثارگری رزمندگان به ویژه شهدا و خانوادههای آنان هستیم.

وی با اعلام اینکه در طول هفته دفاع مقدس سعی کردیم با حضور در منزل رزمندگان و خانواده شهدا برنامه تجلیل حضوری داشتیم، بیان کرد: هر اقدامی که ما انجام دهیم در مقابل رشادتهای رزمندگان و خانوادههای آنها ناچیز است.

حسینی نیا گفت: دوران دفاع مقدس یک دانشگاه و مدرسه و کلاس درسی برای همه به ویژه نسل نوجوان و جوان است.

وی اضافه کرد: رزمندگان دیروز و امروز در پیشبرد اهداف نظام و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کنار یکدیگر گام برمی دارند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در پایان یادآور شد: برگزاری چنین مراسمی در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان کم نظیر و بی نظیر بوده است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار