خبرهای داغ:

ویژه برنامه بانوان جهادگر در سرخه برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه بزرگداشت این ایام با محوریت نقش جهادی زنان در دفاع مقدس به همت حوزه علمیه نجمیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۱۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته شکوهمند دفاع مقدس و بزرگداشت دلاورمردی های مردان و زنان عرصه جهاد و شهادت، ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با حضور بانوی ایثارگر، کبری فائض، با موضوع نقش جهادی زنان در دفاع مقدس، با حضور جمعی از طلاب و اساتید در سالن اجتماعات حوزه علمیه نجمیه سرخه برگزار شد.

گفتنی است کبری فائض از ایثارگران جهادی هشت سال دفاع مقدس بوده که در گروه‌های پشتیبانی پشت جبهه ها به کمک و یاری رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.

او به عنوان یکی از الگوهای کامل زن ایرانیست که نقش جهادی او نه ‌تنها تا پایان جنگ، بلکه تا به امروز در پشتیبانی از انقلاب و نظام و ولایت فقیه ادامه دارد.

این بانوی جهادگر در جمع طلاب و بسیجیان اظهار کرد: وظیفه خود دانستم که مجاهدت هایی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ام برای جوانان امروز بازگو کنم. آن‌چه من در آن روزها انجام داده‌ام از روی عشق و دلدادگی بوده‌ و در آن دوران هر کاری با افتخار و به امید ‌اینکه ثواب جبهه‌ و جهاد نصیب ما هم شود، انجام می‌دادیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار